گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

بک لینکPBN چیست

 

http://rozup.ir/view/3119710/PBN%20-%20Backlinka-IR%20(2).jpg

 

بک لینک PBN چیست؟

 PBNنوعی از بک لینک است که در سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد. بک لینک، به لینک هایی گفته می شود که از یک سایت به سایت مورد نظر ارجاع داده می شوند. در گذشته الگوریتم موتورهای جستجو برای دادن جایگاه مناسب به یک سایت، عمدتا به داشتن بک لینک زیاد متکی بود و به همین دلیل، از روش های مختلفی برای درج بک لینک استفاده می شد که، تبادل لینک بین سایت ها، درج هزاران لینک در سایت های مختلف، کامنت گذاری در سایت های معتبر و غیره از شیوه های انجام آن بود. اما امروزه به دلیل افزایش چشمگیر سایت های اینترنتی و همچنین تغییرات در ساختار موتورهای جستجو، تقریبا استفاده از بک لینک ها در رتبه سایت ها بی تاثیر بوده، و از روش های نوینی به جای اینکار استفاده می شود که PBN مهمترین آنهاست.

 

 

لینک سازیPBN

PBNیا به عبارت دیگر لینکسازیPBN را می توان یکی از روش های شبیه سئوی کلاه سیاه و یا در حالت خوشبینانه تر سئوی کلاه خاکستری دانست. این روش به دلیل راه اندازی وبلاگ های مختلف و اعتبار بخشی به آنها مقداری زمان بر است، و اگر در این بین از روش های حرفه ای استفاده نشود قطعا نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

 

 

مزایای PBN

PBNیکی از روش های بسیار قوی برای دریافت جایگاه مناسب و سئو عالی است. این روش خاص می تواند به سایت شما اعتبار بالایی ببخشد، و همچنین کوچکترین اشتباه در این مورد می تواند سایت شما را به کلی از دیدگاه گوگل و موتورهای حذف کرده و به عبارت بهتر و تخصصی پنالتی کند.

 

 

آموزش ساخت PBN

PBNفرآیند تولید پیچیده ای دارد. در مرحله اول شما باید وبلاگ های مختلفی راه درست کرده و برای آنها دامنه های اختصاصی خریداری کنید، زیرا گوگل برای آدرس های وبلاگ اعتبار چندانی قائل نیست. این کار اولین قدم برای ساخت این بک لینک پیچیده است. قدم دوم برای ساخت آن، تولید محتوا های باکیفیت است. این مطالب را به هیچ وجه نباید از سایت های دیگر کپی شده باشند.

 

 

خرید بک لینکPBN

PBNو یا به عبارت بهتر خرید بک لینک PBN کلیدواژه ای است که اگر آن را در موتورهای جستجو وارد کنید با پیشنهادهای مختلفی از سوی گوگل مواجه می شوید و ممکن است تعداد قابل توجهی از این پیشنهادها نیز به روش ساخت PBNتولید شده باشند. اما در حالت کلی می توان گفت که همه این پیشنهادها دارای اعتبار نیستند و برای انجام این پروژه مهم باید از شرکت های تخصصی و حرفه ای کمک گرفت. برای مثال اگر از یک گروه و یا شرکت کم تجربه برای انجام این پروژه مهم استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما بسیار زیاد است، و در آن صورت هیچگونه خسارتی نمی تواند برای اتفاق پیش آمده مفید باشد.


 

برای مشاوره رایگان از طریق آیدی تلگرام زیربا ما در تماس باشید

https://t.me/ads_backlink

 


 منبع مقاله: خرید بک لینکPBN

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی