گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

بک لینک چیست

 

http://rozup.ir/view/2994977/Backlink%20chist%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

بک لینک چیست؟

بک لینک را می توان یکی از روش های بسیار مناسب برای سئو سازی سایت و افزایش بازدید کنندگان سایت های اینترنتی دانست. بک لینک شامل دریافت لینک از سایت های پر بازدید که عمدتا سایت های خبری بوده، می باشد. بک لینک به صورت مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر دارد. بدین ترتیب معمولا افرادی که می خواهند سایت خود را به رتبه های نخست گوگل برسانند، نیاز به بک لینک دارند. لینک سازی یکی از مهمترین کارهایی است که متخصصین سئو به ان واقف بوده و به کمک آن می توانند به کسب و کارهای اینترنتی کمک بسیار زیادی بکنند.

 

پیوند ورودی چیست؟

پیوند­های ورودی به لینک ­ها یا پیوندهایی می­گویند که از دیگر سایت­ ها یا منابع و یا دامنه­ ها به سایت شما پیوند داده می­شود. همچنین پیوند­هایی که صفحات درون یک سایت را به یکدیگر متصل می نماید را نیز بک ­لینک ( بک لینک داخلی ) گفته ­می­شود.

 

 

چه بک لینک هایی مفید می باشند؟

بک لینک ها همگی مفید نمی باشند و هر فردی که علاقه دارد به دنیای دیجیتال وارد شود، باید با بک لینک های مفید و موثر به خوبی آشنا شود. بدین ترتیب آشنایی با بک لینک ها برای ارتقای جایگاه سایت و به دنبال آن رسیدن به سود بیشتر برای صاحبان کسب و کار های مختلف بسیار مفید می باشد. بک لینک هایی که به صورت کاملا طبیعی ایجاد می شوند.

 

چه بک لینک هایی مضر می باشند؟

شاید برخی از افراد این گمان را در ذهن خود داشته باشند که همه بک لینک ها می توانند مفید باشند و لینک بیلدینگ به هر شکلی که انجام شود می تواند برای بهبود رتبه سایت ها در گوگل تاثیر گذار باشد. اما در واقعیت این موضوع صحیح نمی باشد و لینک بیلدینگ اگر به صورت حرفه ای و اصولی انجام نشود، علاوه بر این که مفید نبوده و رتبه سایت را بهبود نمی بخشد، می تواند تاثیر منفی نیز بر روی رتبه سایت داشته باشد.

 

تفاوت های لینک (Follow) و (NOFollow) چیست؟

DO-Follow لینک 

نوعی از پیوند ورودی که تاثیر بیشتری نسبت به بردار کوچکتر خود NO-Follow دارد، به عبارتی با استفاده از بک­ لینک­ های DO-Follow با کلیک بروی آن به صفحه مرجع گذر داده خواهید شد. این گونه است که هر چه از طریق این نوع بک ­لینک میان صفحات تبادل شوید، باعث افزایش اعتبار سایت و یا صفحه می­گردد.

 

لینک NO-Follow

همانطور که از نامش مشخص است، کرم های خزنده موتورهای جستجو که وظیفه تعیین سطح کیفیت و اعتبار سایت را بر عهده دارند آن ها را دنبال نمی­نمایند و همچون متنی ساده بدون لینک آن را برداشت می­کنند. البته مشخصا زمانی که کاربر اصطلاحا برروی آن کلیک می­نماید به صفحه مرجع پیوند خواهد شد

 


 

منبع مطلب: بک لینک چیست

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی