گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

گچکاری , سفارش گچ کاری و ابزار زنی , گچکاری سقف ساختمان , گچکاری در تهران

سفارش گچکاری و ابزار زنی • رابیتس کاری سقف ساختمان • رابیتس کاری در تهران •

اس ام اس بوسه

چــِــه خــُــوبْ مـــیــــشُــــدْ تـُـــو هــَــمــــیــــنْ رُوزآ ...
 
خــــُــدآ مــــیــُــومــَــدُ وُ بـــُـو سـَـــمْ مــــیــــکـَـــرْدُ و
 
بــَــعْــــدْ مــــیــــگــُــفْــــتْ:
 
ایــــن چــَــنـْـــدْ وَقـْـــتْ دآشْــــتـَـــمْ بــــآهــــآت شـُـــوخــــی مــــیــــکــَــرْدَمْ...
 
بــِــبــــیــــنـَـــمْ جــَــنــْــبـَـــشــُــو دآری یــــآ نــَــه.
 
اس ام اس های عاشقانه بوسه



خدایا!خیلی ها دلمو شکستن... دیگه تحمل ندارم... شب بیا با هم بریم سراغشون... من نشونت میدم... تو ببخششون...!
 
 
خدایا...!
یادت باشه!
برای بعضی وقتا که خیلی خسته ام یه بغل محکم به من بدهکاری
 
 
 
دلم
بوس و آغوشی میخواهد که
 
نه مرد باشد و نه زن
 
" خدایا " !
 
زمین نمی آیی؟
 

 

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .
 
 
دوستت دارم
با هزاران واژه
روی تک دفتر عشق
به امید آنکه
تو بخوانی روزی
دفتر شعر مرا
 
اس ام اس های عاشقانه
 
شازده کوچولو گفت:
 
از کُجا بفهمم که وابسته شدم؟
 
روباه جواب داد: تا وقتی هَست نِمی فهمی...!!

نظرات شما دوستان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی